Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем при включване на контакт - таблото, фарове и всичко в колата премига.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем при включване на контакт - таблото, фарове и всичко в колата премига.

    Здравейте, от скоро си имам Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2003 г. колата е перфектна с леки забележки по окачването. Та днес възникна следния проблем. Сутринта на тръгване към работа при завъртане на ключа да подгреят свещите преди да запаля, таблото и всички светлини (фарове, габарити, лампите) в колата започнаха да светят и да цъка всичко по таблото. Стартера завъртя едва доловимо и спря. От тук нататък няма повече въртене, но таблото и светлините се побъркват! Помислих, че е от слаб акумулатор, но не е това защото вързах друга кола с кабели към моята и резултата беше абсолютно същият. Разкачих клемите на акумулатор за да изчистя евентуална грешка на компютъра, чака 15 минути да се разредят кондензаторите, но ефекта е същия. Проверих и силовите бушони, няма проблем при тях. До последно колата си работеше без проблем. Времето беше кишаво и предполагам, че се е намокрило нещо което не трябва. Моля Ви за съвет какво може да се провери още и каква може да е причината за да се насочя и да проверя! Благодаря Ви предварително!

  • #2
    Проблемът при мен е, че не пали изобщо!
    А и всичко мига супер осезаемо като мигачи буквално!
    Last edited by freshman; d.m.y г., 21:58.

    Comment


    • #3
      Вероятно е паднала/слаба/ батерия колега. Измери си волтажа на акумулатора. Щом е на месец, значи не се зарежда.

      Comment


      • #4
        Не е това тествахме с товарна вилка.

        Comment


        • #5
          Най вероятно е заради лоша маса (на акумулатора или тази между купето и скоростната кутия).


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
            Най вероятно е заради лоша маса (на акумулатора или тази между купето и скоростната кутия).
            Благодаря колега, ще проверя утре!

            Comment


            • #7
              Масата е. На мен ми го направи номера при окиси на минусовата клема. Почистване, смазване и газ.
              Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
                Масата е. На мен ми го направи номера при окиси на минусовата клема. Почистване, смазване и газ.
                Няма окис изобщо на клемата! И аз това помислих отначало.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от freshman Покажи съобщение
                  Няма окис изобщо на клемата! И аз това помислих отначало.
                  Не е непременно да е окислена клемата. Може лошата връзка да е на мястото, където минусовият кабел от акумулатора прави връзка към шаси или в някоя от другите точки на замасяване.

                  Изобщо при отстраняване на проблеми по ел инсталации само визуалният оглед много често е подвеждащ. Най-добре е да се премери напрежението в двата края на съмнителната връзка. При изправна връзка то трябва да клони към нула. Колкото по-лоша е връзката, толкова по-високо ще е и измереното върху нея напрежение. Когато се прави това измерване, трябва въпросната връзка да е под товар (да има включен консуматор, който се захранва през нея). В противен случай пак може да се измери отсъствие на напрежение.
                  Last edited by ecotronic; d.m.y г., 12:23.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #10
                    Те моите клеми са много странни. Дали са уригиналните незнам някакви много тънки не са като ония брат нзовите или оловните плътни.
                    алфа ромео 156 тс

                    Comment


                    • #11
                      При мен се оказа акумулатора, странно защо всичко беше ок на товарната вилка. Обаче възникна сега друг проблем, не иска да запали с новиа акумулатор върти стартера като побъркан и нищо. Освен това забелязах че ми изчезва антифриза, около 6-8 литра изчезнаха и не знам къде са. Проверих да не е смесило с маслото обаче няма бозав ефект или високо ниво, после реших да видя дали не е в цилиндъра, но свещите се оказаха сухи. Сега се чудя защо не пали и свързано ли е със загубата на антифриз, не прави локва никъде под колата която е в гараж и я следя или трябва да чистя някоя грешка на компютъра заради смяната на акумулатора. Сега ще извадя свещите да ги замеря колко ома са и ако трябва да сменям. Някой ако има идея какво може да е, моля нека съдейства. Благодаря Ви!

                      Comment


                      • #12
                        Не трябва да се прави нищо след смяната на акумулатора, но щм не пали е добре да се направи диагностика. Тя може да насочи, къде е проблемът. Загубата на антифриз да не е от радиаторчето на парното?


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                          Не трябва да се прави нищо след смяната на акумулатора, но щм не пали е добре да се направи диагностика. Тя може да насочи, къде е проблемът. Загубата на антифриз да не е от радиаторчето на парното?
                          Проверих, дали няма нещо мокро вътре в купето, но няма, замислям се дали да не разглобя покрай климатроника и да видя дали е там. Благодара за отговора!

                          Comment


                          • #14
                            Колега как 6-8 литра ще липсват и няма да има следи от теч или т.н.
                            Няма нужда от разглабяне,като загрее колата пускаш парното и ако няма ефекта на раждане търси проблема някъде другаде.
                            156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
                            KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
                            Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
                            Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon

                            Comment

                            Working...
                            X